LeksakerOnline.se The Slanket Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

T för tisdag..

Som igår är jag bara hemma mellan jobben, ska snart iväg igen och slutar 22 ikv.
Har iaf tagit kompled på freda så vi kan ha lite fredagsmys :) L's röda vecka har
fortfarande inte kommit och jag börjar bli lite knäpp av att gå runt och vänta på
den, undrar just då hur "knäpp" man kommer bli av väntan på första besöket osv, osv...
Det är ju ingenting jämfört med den väntan..

L ska på fotbollsträning idag och hämtar mig ikv på jobbet, sen blir det direkt i säng för att
orka med morgon dagens arbete oxå!! I morse var jag så trött att ögonen gick åt
sjutton olika håll samtidigt ;)

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

av; Jag köpte den på Akademibokhandeln i Sundsvall. Men ser att de finns att beställa lite varstans på nätet. Lycka till!

2010-09-07 @ 16:27:19
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0