LeksakerOnline.se The Slanket Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Match dax och bebis prat!!

Idag ska L spela lite match och dem måste vinna, serien är snart slut och de är
väldigt tight uppe i toppen.. Heja heja!! Jag, svärmor och en vän åker strax iväg
för att heja fram dem till vinst.. Hoppas på att det inte blir några otäcka volter
och vältningar idag man får ju såå ont i magen när lilla L flyger som en vante rakt
ned i marken!! 

L's vecka har ff inte kommit igång och hoppet börjar svika ;) Kanske matchen kan göra
så att den kommer igång..

En dels bebis prat under veckan och jag har delat med mig av mina orosmoln för L..
Man är ju lite orolig för att inte ses som lika mycket mamma som L då hon är den
som ska vara (om allt går som planerat) först ut av oss att bli gravid.. 
Naturligtvis känner vi att vi båda kommer att vara lika mycket mammor  och att ingen
av oss ska ses som en "pappa".. Sen är det ju klart att man oroar sig lite för att 
känna sig utanför och inte lika delaktig i andras ögon.. Men vi har sagt att om det är 
någon som säger eller påpekar något annat så ska vi vara klara och tydliga med att
vi båda är lika mycket mammor och det inte är någon skillnad förutom att L är den biologiska.
Det känns så skönt att vi kan prata om det och att vi båda tänker och känner lika dant.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0