LeksakerOnline.se The Slanket Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Dagens update!!

Jag har jobbat fm och varit på HLR-utb!! L har varit ledig och vart hos sin syster
hela dagen nästan, nu är hon på fotbolls träning och jag är hemma själv och känner
mig lite små sjuk, nu får älskling komma hem och hålla om mig.. Usch vill verkligen
inte bli sjuk nu så jag hoppas att det bara känns så för att jag är trött.. Men imorgon har
jag tagit komp ledigt och har iaf lite sovmorgon, En kär vän och hennes "lilla" tjej som snart
är ett år kommer hit på lunch och myser lite under dagen, L's farmor kommer oxå hit på
lunch jag kände att hon behövde komma ut och vara lite social ;) L jobbar till halv två
men sen kommer hon hem och myser med oss oxå.. Sen på freda kvällen blir det egen tid
och massa mys!!

Och tyärr har L's röda vecka inte kommit ännu heller :(
Men efter lite blädrande i kalenderna så har vi iaf kommit
fram till att det var MIN röda vecka som var tidigt och inte
L's som är sen ;) så de är ju något positivt iaf, haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0