LeksakerOnline.se The Slanket Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Helg!!

L är på jobbet, hon jobbar hela helgen.. Men som tur är bara till kl:16 ;)
så mys på kvällarna hinner vi med.. Imorgon på förmiddan ska jag ut med en
kille jag är kontaktperson till, vi ska till en djurpark och kika på de galna pingvinerna!!
Sen när L slutat jobbet ska vi på kalas hos hennes brorsbarn :)

Jag har totalt snöat in mig på regnbågstema, skulle vila sy oss ett lapptäcke i de
färglada vackra färgerna :) men jag är ingen höjdare på att sy så det får nog bli
en annan historia ;) haha!!

Nu ska jag strax iväg till en vän och få lite smarrig middag :b
entrecot på älg, kantarell sås och potatis i någon form.. Såsen och potatisen
går säkert ner men jag är ju inte storm förtjust i kött så vi får väl se hur just
entrecot smakar :)

 Ha en trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0